Kohta menen nukkumaan, koska herätys on klo 4 aikaan. Auto hakee  minut 4.30 jotta olemme ajoissa lähtöselvityksessä. Laukkujen pakkaus on tehty - tosin osa lääkkeistä on mahdollista laittaa vasta aamulla kassiin. Mulla on tuo lentolaukku jo täysi... Otan repun lisäksi mukaan. Oli vaikea päättää mitä ottaa mukaan kun säätiedoitukset eivät ole meikäläiselle mieluisia. Sadetta ja harmaata. Aurinkoa mä tahtoisin sieltä hakea!!! Mun tuuria... No, kun laukkuni on täys lämpöisiä  pitkähihaisia vaatteita saattaa ollakin että helteet yllättää. Toivossa on ainakin hyvä elää. :)

Naapurin Poika kävi luonani hetken istumassa. Jotain tässä meidän välillä on... tosin minua häiritsee se kun hän sanoo asioita usein vasta kun on saanut pari olutta. Kuten nytkin. Heräävätkö tunteet vain alkoholin vaikutuksesta? Minun pitäisi muistaa se hänen kanssa ollessa, mutta helpostihan kaikki ikävät asiat unohtuu. Kun hänen kans on niin helppo olla...

Mutta nyt lähden unelmoimasta! Pitkä päivä edessä... Oikeastaan sen takia tulin täällä käymään, kun lisäsin kuvan uusimmasta tekeleestäni: Pörrölaukusta! Se on ihq! Sain sen juuri hetki sitten valmiiksi. Taidan ottaa sen mukaani Epsanjaan!.