<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

Huh kun mä olen väsynyt. Venytin aamu-unia puolella tunnilla. Illalla oli tarkoitus kömpiä sänkyyn ajoissa, mut jäin katselee mitä BB-talossa tapahtui. Elastinen ja Anna Abreu olivat siellä vierailulla. Söötti tyttö tuo Anna. Tänään on mentävä ajoissa nukkumaan.

 

Ainakin viime viikolla nukuin tosi hyvin, mutta nyt viikonvaihteessa uni ollut lyhyttä ja en ole levänneen oloinen herätessäni. Johtuukohan tämä hiilareiden syömisestä? Olen syönyt jopa leipää parina päivänä kahden viikon tauon jälkeen.

 

Kävin maanantaina ystäväni luona. Aikaisemmin hän "alkoi ajaa ulos" sitten kun mies tuli kotiin (jotta voivat viettää perhe-elämää). Nyt hän ei meinannut päästää pois vielä lasten mennessä nukkumaan yhdeksän aikaan. :D Niin se muuttuu. Lapsillakin kesti hetki ennen kuin uskalsivat jutella mulle. Lopulta tehtiin palapeliä yhdessä ja ujompikin jutteli pitkät pätkät kanssani. Suloisia pirpanoita :) Oli tosi kiva, että voitiin jutella Ystäväni kanssa paljon. Ei olla aikoihin JUTELTU hänen kanssa mistään ajatuksistamme ja tunteistamme. Yleensä ehtii vaan kuulumiset hoitaa alta pois kun on jo pitänyt erota. Arvostan tosi paljon aikaa, jonka Häneltä sain ja minulle jäi tosi hyvä mieli. Toivottavasti pääsen heidän luona käymään ennen joulua.

 

Eilen sain leikkiä supermallia kun oikea valokuvaaja otti minusta muutamia kuvia yhteen pikkujulkaisuun. Narsistinen puoleni saa tyydytystä tuollaisesta! =)   Vähäks tuli kivoja kuvia! Kyllä on eroa ammattilaisella ja harrastelijalla – jo niissä kameroissakin. Tahtoisin opetella ottamaan hyviä kuvia. Oma pieni digini ei ole kovin hyvä – tai sitten en osaa ottaa sillä kuvia. Mielestäni järkkärilläni otetut on paljon parempia. Ehkäpä joskus vielä panostan ja menen valokuvauskurssille.

 

Menen tänään ompelukurssille. En ole vieläkään saanut kangasta oloasuun, jonka tahdon tehdä, joten eilen ostin puuvillakangasta ja teen siitä hameeen. Se on ihanan pehmeää kangasta. Kerrankin muistin pestä kankaan ennen kuin alan sitä leikkelemään. Eurokankaassa on ihania kankaita, joista olisi kiva tehdä vaikka mitä, mutta mulla ei oikein ole ideoita. Ostin viime viikolla kyllä toistakin kangasta, josta teen varmaan hameen ja jakun. Tosin, enhän mä ole mikään jakkuihminen, mut jos siitä tekis jonkun mun näköisen... Mun ideoita varjostaa vielä sekin, että en luota taitoihini. Tietty kurssilla saan opettajalta ohjausta jokaiseen työvaiheeseen ja pikkuhiljaa taito karttuu. Mun tekisi mieli tehdä villakangastakki. Ostin kyllä yhden tänä syksynä ja ehkä mun kannattaisi odottaa että löydän kivan kankaan ja jos tästä paino putoaa niin ois kiva käyttääkin sitä takkia. Ehkä tammikuussa kurssin jatkuessa alan tekemään jotain rentoa kevättakkia.

 

Älä koskaan pelkää ilmaista
sitä, mitä on sydämelläsi.
Pienestä kipinästä kasvaa
joskus liekki jonka loimussa
voi monta kuukautta
lämmitellä käsiään joku jota
rakastat tai joku jonka tunnet vain ohimennen.
-Faith Baldwin