Aada Karoliina haastoi kaikki bloginsa lukijat, eli myös minut :)

Kirjoita kolme juttua omasta elämästäsi alla mainituista ajankohdista


Kymmenen vuotta sitten (v.-97)
<?XML:NAMESPACE PREFIX = O />

- Olin lukiossa

- Olin onnellisesti kihloissa silloisen poikaystävän kanssa

- Sain ajokortin

Viisi vuotta sitten (v. 2002):

- Opiskelin ammattikorkeassa

- Asuin silloisen poikaystävän kanssa Kilossa

- Aloitin insinöörityön tekemisen

Kolme vuotta sitten (v. 2004):

- Olin valmistunut insinööriksi ja aloittanut työurani alalla

- Kävin viikonloppumatkalla Köpenhaminassa - ekaa kertaa lentokoneessa!

- Kutsuimme kotiimme Vantaalle äitimme ja sisaruksemme viettämään joulua - ensimmäinen itsetehty joulu perheille siis!

Vuosi sitten (v. 2006):

- Sairastin masennuksen

- Tajusin kuinka mahtavaa olla sinkku!

- Olin ensimmäistä kertaa meedio-istunnossa

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2007):

- Vaihdoin työpaikkaa

- Matkustin ystäväni kanssa Baltiassa

- Kävin ensimmistä kertaa Espanjassa

Eilen (18.11.2007):

- Suoritin Ensiapu 1-kurssin

- Tein palapeliä

- Kudoin kaulaliinaa

Tänään (19.11.2007):

- Olen töissä ja väsynyt

- Aion kokkailla työkavereiden kanssa

- Varasin kirjastosta kirjan

Huomenna (20.11.2007):

- Olen töissä

- Menen ehkä leffaan kaverin kanssa tai tapaan siskoni

- Teen ensiapulaukku tilauksen

Ensi vuonna (v.2008):

- Vaihdan toivottavasti alaa

- Saan käytyä Saapas-kurssin loppuun

- Teen matkan jonnekin kauas... B)

 

Haastan kaikki lukijat :)